Управління спільної комунальної власності
  територіальних громад Вінницької області

Комунальна організація „Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області”

Загальна інформація

Адреса: 21100, м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 33.
map_cmtiz.jpg (95.17 Kb)
Контактний телефон: 0(432)67-01-61
Електронна адреса: cmtiz@vin-osvita.gov.ua
Код ЄДРПОУ: 34363933


Метою діяльності Центру є:
  • забезпечення організації робіт із збереження будівель, споруд шляхом належного догляду за ними, своєчасного і якісного проведення їх ремонту, а також запобігання виникнення аварійних ситуацій, контролю використання капітальних вкладень;
  • сприяння раціональному розміщенню нового будівництва об'єктів освіти, погодження проектів будівництва навчальних закладів та наукових установ;
  • забезпечення установ освіти підручниками;
  • виконання заходів програм "Інформаційні, телекомунікаційні та інноваційні технології в закладах освіти області", "Робота з обдарованою молоддю", заходів з питань енергозбереження та фінансування вказаних програм;
  • зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти шляхом забезпечення їх меблями, спортінвентарем, навчально-наочними посібниками;
  • забезпечення роботи з автоматизації діяльності на базі нових інформаційних технологій, сприяння впровадженню нових комп'ютерних технологій у закладах освіти;
  • збір, накопичення та автоматизованої обробки інформації;
  • координація впровадження нормативних документів;
  • сприяння організації контролю за дотриманням вимог бюджетного законодавства та інших нормативних документів щодо фінансово-бюджетної дисципліни, організації бухгалтерського обліку і фінансової звітності, відшкодування допущених збитків, нестач та незаконних витрат бюджетних коштів у закладах освіти, що є об'єктами спільної власності територіальних громад області.

Статут організації:
Статут КО "Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області"
Рішення обласної ради

Структура організації:
spisok-pracivnikiv-na-sait-centru-mtiz.jpg (200.39 Kb)
Центр в своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями обласної Ради, нормативно-правовими актами, наказами Міністерства освіти і науки України, інших міністерств та відомств, що регламентують роботу Центру, наказами та розпорядженнями управління освіти і науки облдержадміністрації.

Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунки та інші рахунки в установах банків, Державного казначейства, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, штамп та бланк.

Фінансування діяльності Центру здійснюється за рахунок коштів:
  • бюджету області через головного розпорядника коштів;
  • інших джерел, які не заборонені чинним законодавством.

Звіт про роботу Центру МТІЗ у 2023 році:


За дорученнями Вінницької ОДА, Вінницької обласної Ради, Департаменту гуманітарної політики ОДА Центром МТІЗ здійснено ряд заходів з реалізації державних та обласних програм щодо розвитку закладів освіти, зміцнення їх матеріально-технічної бази.
У 2023 році профінансовані виплати на загальну суму 2 578,1 тис. грн, в тому числі:
  • стипендій обдарованій молоді Вінниччини – 662,4,0 тис. грн;
  • заходи до Дня працівників освіти – 224,8 тис. грн;
  • заходи з обдарованою молоддю «Таланти Поділля 2022» – 390,9 тис. грн;
  • гранти навчальним закладам – 1 300,0 тис. грн.
Одним з важливих питань Центру МТІЗ є організація замовлення, зберігання та доставки підручників і посібників, навчально-методичної літератури для учнів та педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти.
Відповідно до Порядку забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 №41, проведено конкурсний відбір та замовлення підручників для учнів 5, 6 класів через Інформаційну систему управління освітою (ІСУО).
У 2023 році отримано та доставлено до закладів освіти:
  • для учнів 5 класів – 140,2 тис. підручників на суму 16,2 млн грн;
  • для учнів 6 класів – 288,4 тис. примірників на суму 33,7 млн грн;
  • для учнів з особливими освітніми потребами (шрифтом Брайля) отримано 87 комплектів (588 частин) на суму 954,0 тис. грн.
Наступний напрямок – підготовка закладів освіти до нового навчального року та осінньо-зимового періоду.
Проведено моніторинг щодо підготовки закладів освіти до нового навчального року та осінньо-зимового періоду. Встановлено, що у 2023 році в закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО) області функціонувало 587 котелень, в тому числі: на твердому паливі – 413 котелень; на газу – 166; на біопаливі – 8; централізоване опалення у 53 закладах; електроопалення у 12 закладах; пічне опалення у 54 закладах.
  • у 55 школах збудовано та відремонтовано укриття на суму – 56,8 млн грн;
  • у 69 школах замінено 826 вікон на суму – 10,4 млн грн;
  • у 6 школах утеплено фасади на суму – 3,2 млн грн;
  • у 28 школах відремонтовано та утеплено дах на суму – 14,9 млн грн;
  • у 53 школах відремонтовано системи опалення на суму – 10,6 млн грн;
  • у 26 школах замінено котли на модернізовані на суму – 9,5 млн грн;
  • у 76 закладі замінено двері на суму – 1,1 млн грн;
  • у 9 школах відремонтовано теплові мережі на суму – 1,5 млн грн.
Здійснено моніторинг стану виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 року №419 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти». Наказом обласної військової адміністрації від 22 травня 2023 р. №725 «Про затвердження Переліку проектів, передбачених пунктом 3 Порядку та умов використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти Вінницької області» затверджено перелік об’єктів захисних споруд цивільного захисту на які спрямовано кошти субвенції. До кінця 2023 року було заплановано будівництво 2 укриттів та ремонт 6.
Передбачено: державний бюджет – 30 820,0 тис. грн., місцевий бюджет – 11 380,5 тис. грн.
Використано: з державного бюджету – 19 038,27 тис. грн (62%), з місцевого – 7 224,23 тис. грн (63%).

З метою контролю, моніторингу та аналізу стану організації регулярного безоплатного підвезення до місць навчання і у зворотному напрямку учнів та педпрацівників закладів загальної середньої освіти проведено збір та узагальнення інформації щодо зазначеного питання.
В результаті встановлено, що в області потребують підвозу 22 922 учні. Фактично забезпечено підвозом 22 392 учені (97,7%).
Здійснено збір, узагальнення та формування потреби у придбанні шкільних автобусів для забезпечення підвозу учнів до місць навчання та у зворотному напрямку.
У 2023 році придбано 11 шкільних автобусів (з яких 1 обладнано місцями для дітей з особливими освітніми потребами) за кошти місцевих, загальною вартістю 32 140,600 тис. грн.
Для повного забезпечення підвозом необхідно придбати ще 142 автобуси.

На виконання «Плану заходів щодо створення належних умов для безпечного та якісного харчування дітей у закладах освіти Вінницької області на 2021-2023 роки», затвердженого розпорядженням обласної державної адміністрації від 27 жовтня 2021 року №765 проведено системний аналіз стану організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти, що дало можливість запобігти виникненню проблем та вчасно втрутитись під час їх виникнення з наданням практичної допомоги керівникам органів управління освітою територіальних громад. Показники, встановлені в результаті проведеної роботи, використано на нарадах та засіданнях колегій Міністерства освіти і науки України, Обласної державної адміністрації, Департаменту гуманітарної політики ОДА.
На виконання Стратегії реформування системи шкільного харчування на період до 2027 року та Операційного плану заходів з її реалізації у 2023–2024 роках, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 жовтня 2023 року №990-р, розроблено Обласну програму «Реформування системи шкільного харчування у Вінницькій області» на 2024–2027 роки (наказ обласної військової адміністрації від 30 листопада 2023 року №1440).

В результаті проведеного моніторингу встановлено, що у 2023 році заклади загальної середньої освіти області мали такі моделі організації харчування: 654 – здійснювали приготування їжі самостійно; 46 шкіл харчувалии дітей шляхом аутсорсингу, 2 – шляхом кейтерингу, 1 – опорна кухня, у 4 школах – відсутні їдальні (харчування здійснювалось в орендованих та пристосованих приміщеннях, що знаходяться поруч).
У 586 закладах звичайне меню (без вибору страв), у 73 – комплексні обіди (вибір одного з двох запропонованих меню), у 41 – дабл-меню (2-3 страви на вибір), у 7 – мультипрофільне харчування (шведський стіл).
Перехід на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) здійснено у 470 (75,8%) закладах загальної середньої освіти.
У 2023 році одноразовим гарячим харчуванням було охоплено 69% учнів (від тих, хто навчається офлайн і на змішаній формі навчання). Загальна кількість учнів у закладах загальної середньої освіти області, які користувалися безоплатним харчуванням становила 72% учнів 1–4 класів, 100% учнів пільгових категорій.
На придбання обладнання, систем очистки води, меблів та посуду для харчоблоків шкіл використано 7737,2 тис грн.

Опрацьовано матеріали контрольних заходів Держаудитслужби у 4 закладах освіти області.
Проведено щоквартальний аналіз усунення фінансових порушень у закладах, які перевірялись.
Підготовлено матеріали на колегію Департаменту гуманітарної політики обласної державної адміністрації про стан фінансово-господарської діяльності в закладах освіти області протягом 2023 року.
Надано методичну допомогу закладам освіти з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Забезпечено розгляд звернень громадян про факти порушень законодавства з фінансових питань.
Проведено систематичний моніторинг виконання затверджених планових показників закладів (установ) освіти, культури, спорту за власними надходженнями для їх використання відповідно до чинного законодавства, а також моніторинг благодійних надходжень установам та закладам освіти, культури, спорту області.

План Центру матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти на 2024 рік

Звіт про роботу Центру МТІЗ у 2022 році:


За дорученнями Вінницької ОДА, Вінницької обласної Ради, Департаменту гуманітарної політики ОДА Центром МТІЗ здійснено ряд заходів з реалізації державних та обласних програм щодо розвитку закладів освіти, зміцнення їх матеріально-технічної бази.
У 2022 році профінансовані виплати на загальну суму 2 827,2 тис. грн, в тому числі:
  • стипендій обдарованій молоді Вінниччини – 950,0 тис. грн (для 35 учнів та студентів);
  • заходи до Дня працівників освіти – 181,4 тис. грн (73 виплати);
  • заходи з обдарованою молоддю «Таланти Поділля 2022» – 395,8 тис. грн;
  • гранти навчальним закладам – 1 300,0 тис. грн (39 навчальних закладів).
На лист Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 27 грудня 2022 року № 6794/27/14-22 щодо стану забезпечення генераторами критично важливих об’єктів, відповідно до потреби, сформованої станом на 14 січня 2022 року Центром матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області проведено щотижневий моніторинг щодо придбання закладами освіти генераторів. Придбано для закладів освіти області з різних джерел фінансування:
  • ЗЗСО - 421 генератор;
  • ЗДО - 191 генератор.
Проводиться щотижневий моніторинг щодо закладів освіти, на базі яких створені пункти обігріву. На базі закладів освіти уже створено: 104 пукти «Незламності».
Одним з вавжливих питань Центру МТІЗ є організація замовлення, зберігання та доставки підручників і посібників,
навчально-методичної літератури для учнів та педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти.
Відповідно до Порядку забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 №41, проведено конкурсний відбір та замовлення підручників через Інформаційну систему управління освітою (ІСУО).
У 2022 році отримано та доставлено до закладів освіти 18,5 тис. підручників на суму 2,2 млн. грн. Забезпечено підручниками учнів 5 класів (математика) та учнів з особливими освітніми потребами 5, 8, 9 класів.
Наступний напрямок – організація регулярного безоплатного підвезення до місць навчання і додому учнів та педпрацівників ЗЗСО.
Підготовлено матеріали та подано щоквартальні звіти до Міністерства освіти і науки України. Розглядались звернення та скарги щодо забезпечення належного підвозу учнів до навчальних закладів області.
В результаті проведеного моніторингу встановлено, що в області потребує підвозу 18 675 учнів.
Забезпечено підвозом 16 651 учень (90,0%).
Проведено збір, узагальнення та формування потреби у придбанні шкільних автобусів для забезпечення підвозу учнів до місць навчання та додому.
У 2022 році придбано 10 шкільних автобусів за кошти місцевих бюджетів у Брацлавській, Тростянецькій, Калинівській, Теплицькій, Оратівській, Козятинській, Іллінецькій, Іванівській, Літинській територіальних громадах загальною вартістю 21,8 млн. грн.
Встановлено, що для повного забезпечення підвозом до місць навчання і додому учнів закладів загальної середньої освіти необхідно придбати ще 135 автобусів.
Проведено системний аналіз матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти, в яких навчаються учні 5-х класів Нової української школи (наявне обладнання, меблі, пристосування) з метою узагальнення та подальшого інформування Міністерства освіти і науки України (на виконання листів МОНУ №1/6571-22 від 17.06.2022, №1/15586-22 від 21.12.2022).
Надано практичну допомогу керівникам органів управління освітою територіальних громад, директорам закладів обласного підпорядкування з питань матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів для учнів Нової української школи в частині примірного переліку необхідного обладнання, меблів, приладів, пристосування тощо.
У 2022 році проведено глибокий аналіз стану організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти, що дало можливість запобігти виникненню проблем в частині забезпечення харчуванням учнів та вчасно втрутитись під час їх виникнення з наданням практичної допомоги керівникам органів управління освітою територіальних громад.
Показники, встановлені в результаті проведеної роботи, використано на нарадах та засіданнях колегій Міністерства освіти і науки України, обласної державної адміністрації, Департаменту гуманітарної політики ОДА.
Встановлено, що у 2022 році на придбання обладнання, систем очистки води, меблів та посуду для харчоблоків закладів загальної середньої освіти використано: 843,4 тис. грн з місцевих бюджетів, 725,5 тис. грн спонсорських коштів. Найбільше коштів використано в Ободівській, Калинівській, Жмеринській та Козятинській територіальних громадах.
Одноразовим гарячим харчуванням охоплено 71% учнів (від тих, хто навчається офлайн і на змішаній формі навчання).
Проведено роботу з автоматизації діяльності закладів освіти області на базі інформаційно-комп’ютерних технологій:
  • Відповідно до рішення 14 сесії 8 скликання Вінницької обласної Ради від 26.11.2021р. №268 «Про затвердження положень» надано відповідні матеріали для розгляду на засіданні Експертної ради з питань відбору проєктів на присудження грантів закладам вищої освіти, фахової передвищої світи, професійної (професійно-технічної) освіти, загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти (у т.ч закладів міської та сільської місцевості).
  • Підбито підсумки та визначено переможців грантів для закладів вищої освіти, фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти, загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти (у т.ч закладів міської та сільської місцевості, профінансовано виплати переможцям.
  • Надано практичну допомогу та консультації працівникам органів управління освітою та закладам освіти з питань придбання, встановлення, використання комп'ютерної техніки, користування електронною поштою, системою документообігу «Освіта-документ».
Опрацьовано матеріали контрольних заходів Держаудитслужби у 3-х закладах освіти (КЗ «Котюжанівська спеціальна школа» Вінницької обласної Ради; Кузьминецький професійний аграрний ліцей Вінницької області; Вище художнє професійно-технічне училище №5 м.Вінниці) та 1 закладі культури (Вінницький обласний український академічний музично-драматичний театру ім. М.К.Садовського).
Проведено щоквартальний аналіз усунення фінансових порушень у закладах, які перевірялись.
Надано методичну допомогу закладам освіти з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Проведено моніторинг виконання затверджених планових показників закладів (установ) освіти, культури, спорту за власними надходженнями для їх використання відповідно до чинного законодавства, а також моніторинг благодійних надходжень установам та закладам освіти, культури, спорту області.
Розглянуто звернення громадян з питань, що відносяться до діяльності Центру.

План Центру матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти на 2023 рік

Довідка про роботу Центру МТІЗ у 2021 році:


У 2021 році проводився щотижневий моніторинг щодо:
реалізації програми «Спроможна школа для кращих результатів» з державного бюджету виділено 39938,1 тис грн, з місцевого – 8100,0 тис грн на 37 об’єктів освіти. Використано з державного бюджету – 37830,9 тис грн, з місцевого – 6694,6 тис грн;
виконання програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво»
Проєкти, що реалізуються у Вінницькій області в рамках програми «Велике будівництво» у 2021 році галузі освіта, а саме:
1.«Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 16 по вул. М. Зерова, 12 м. Вінниці»:
загальна кошторисна вартість – 101 265,53 тис грн;
залишкова вартість – 83 824,18 тис грн.
Фінансування у 2021 р.:
державний бюджет – 30 296,84 тис грн;
місцевий бюджет – 10 786,80 тис грн;
Освоєно у 2021 році:
державний бюджет – 24 213,6 тис грн;
місцевий бюджет – 10 786,80 тис грн.
2.«Реконструкція приміщення дошкільного навчального закладу № 3 «Теремок» по вул. 30 років Перемоги, 9 у м. Гайсині»:
загальна кошторисна вартість – 13 818,22 тис грн;
залишкова вартість – 5 613,93 тис грн;
Фінансування у 2021 р.:
державний бюджет – 12 986,20 тис грн;
місцевий бюджет – 3 422,8 тис грн.
Освоєно у 2021 році:
державний бюджет – 12 986,20 тис грн;
місцевий бюджет – 3 422,88 тис грн.
3.«Реконструкція дошкільного навчального закладу «Пролісок» по вул. Гагаріна, 10 смт Сутиски»:
загальна кошторисна вартість – 53 348,60 тис грн;
залишкова вартість – 44 666,70 тис грн.
Фінансування у 2021 р.:
державний бюджет – 26095,2 тис грн;
субвенція – 2850,0 тис грн;
місцевий бюджет – 2610,0 тис грн.
Освоєно:
державний бюджет – 26 095,2 тис грн;
субвенція – 2 850,0 тис грн;
місцевий бюджет – 2 610,0 тис грн.

У 2021 році освоєно на капітальні ремонти закладів освіти області – 24,1 млн. грн., на поточні – 17,5 млн грн.
Виконано:
у 62 школах замінено 363 вікна;
у 12 школах утеплено фасади;
у 16 школах відремонтовано та утеплено дах;
у 32 школах відремонтовано системи опалення;
у 19 школах замінено котли на сучасні та модернізовані;
у 39 закладах замінено двері;
відремонтовано – 1,3 км. теплових мереж.

Проводився щоденний моніторинг щодо проходження опалювального сезону у закладах освіти області.
У 2021 році середньообласний показник забезпеченості вугіллям становить:
- на весь опалювальний період 2021/2022 н.р. – 90%.
Забезпеченість дровами:
- на весь опалювальний період 2021/2022 н.р. – 95%.
Завезення палива продовжується.

У 2021 році відповідно до розпорядження КМУ від 16 грудня 2020 року № 1570-р на придбання шкільних автобусів на умовах співфінансування для Вінницької області виділено 21 112,5 тис грн.
Центром МТІЗ проведено ряд організаційних заходів щодо придбання 16 шкільних автобусів (визначення потреби у придбанні автобусів, з’ясування фінансової спроможності територіальних громад, укладання договорів про міжбюджетні трансферти).
У 2021 році придбано 16 шкільних автобусів обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами на загальну суму 34 975,840 тис грн, з них співфінансування громад (кошти місцевих бюджетів) 14 096,0 тис грн.
Потребують підвозу 20 943 учні.
Фактично забезпечено підвозом 20 506 учнів (97,9%).

За період 2011-2021 років виведено з підвальних приміщень 49 котелень та 2 котельні з напівпідвальних приміщень.
У 2021 році залишилось 11 котелень в підвальних приміщеннях, з них 7 – виведення недоцільне через зменшення у них контингенту дітей та реорганізацію.
Протягом 2019-2020 років роботи по виведенню котелень з підвальних приміщень проводились на 2 об’єктах, а саме: Борщагівська ЗОШ Погребищенської ТГ та Одайська ЗОШ І-ІІ ст. Тульчинської ТГ.
Роботи завершено: Одайська ЗОШ І-ІІ ст. Тульчинської ТГ (1 337,5 тис грн).
Завершення робіт по виведенню котельні з підвального приміщення у Борщагівській ЗОШ Погребищенської територіальної громади , які розпочато у 2019 році, переноситься на наступний 2022 рік (триває завершення проєкту та оформлення дозвільних документів на введення в експлуатацію).

На виконання розпорядження Голови обласної державної адміністрації від 23 червня 2021 року № 508 «Про внесення змін до Положення про обласну систему енергетичного менеджменту», Центром матеріально-технічного та інформаційного забезпечення відповідно до вимог системи енергетичного менеджменту здійснюється моніторинг споживання паливно-енергетичних ресурсів у закладах освіти обласного підпорядкування, налагоджено механізм звітування та контролю споживання енергетичних ресурсів.

У 2021 році проведено моніторинг щодо організації харчування у закладах загальної середньої освіти. В області діяла Обласна програма «Дітям Вінниччини – безпечне харчування на 2019–2021 роки» (затверджена рішенням сесії обласної Ради від 26 червня 2019 року № 831), на виконання якої територіальними громадами прийнято регіональні програми по харчуванню та введено до місцевих програм розвитку освіти розділ «Безпечне харчування». Визначено основні етапи покращення матеріального стану і санітарно-технічного забезпечення їдалень, забезпечено державний нагляд (контроль) щодо дотримання операторами ринку харчових продуктів, що задіяні в організації харчування дітей у закладах освіти, гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, а також вимог санітарного законодавства в закладах освіти.
Встановлено, що відповідно до «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» (п.11 розділу ІV), затвердженого наказом МОЗ від 25 вересня 2020 року № 2205 проводиться робота щодо організації окремого харчування для дітей з особливими дієтичними потребами, в тому числі з непереносимістю глютену і лактози. Індивідуальне харчування для таких школярів організовано з урахуванням рекомендацій, зазначених у довідках від сімейних лікарів або педіатрів, в яких буде вказано особливі дієтичні потреби учня зі встановленням відповідного діагнозу. У 2021 році в регіоні організоване таке харчування для 62 учнів (наявні довідки до закладів загальної середньої освіти батьками не надавались). Різними формами організації харчування охоплено 130 726 учнів ЗЗСО (80,1% від загальної кількості), у тому числі: одноразовим гарячим харчуванням – 101 478 учнів (78% від тих, хто харчується), лише буфетною формою харчування (в тому числі отримують сухі сніданки) – 29 248 учнів (22% від тих, хто харчується, школи з малою кількістю учнів та учні 5-11 класів). В їдальнях 669 закладів загальної середньої освіти наявні 48 960 посадкових місць. Загальна кількість учнів у закладах загальної середньої освіти Вінницької області, які користуються безоплатним харчуванням становить 66 598 учнів 1-4 класів, 1726 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; 1082 діти з особливими освітніми потребами; 3012 учнів із малозабезпечених сімей; 727 учнів із числа внутрішньо переміщених осіб; 7624 дитини учасників бойових дій. Послугою кейтерингу користувались 8 закладів загальної середньої освіти, аутсорсингу – 45, фабрика-кухня – 1. Запроваджено нові форми організації харчування такі, як «шведський стіл» та «мультипрофільне харчування». 497 шкіл використовували у своєму меню страви з рецептурного збірника Євгена Клопотенка.
В результаті моніторингу встановлено, що на придбання обладнання, систем очистки води, меблів та посуду для харчоблоків закладів загальної середньої освіти у 2021 році використано 5837,4 тис грн коштів місцевих бюджетів та 1 917,5 тис грн спонсорських коштів. В рамках використання коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» у 2021 році в області буде модернізовано 16 харчоблоків на загальну вартість 28 184,6 тис грн, з них субвенція – 23 106 тис грн, співфінансування – 5 078,6 тис грн. Використано 17 781,8 тис грн коштів субвенції та 3 418,3 тис грн коштів співфінансування громад.

Проведено щомісячний моніторинг стану реалізації всеукраїнського інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти», в результаті якого встановлено, що в 2021 році для 17 п’ятих класів 12 закладів загальної середньої освіти придбано комп’ютерного та мультимедійного, демонстраційного обладнання, пристосування, засобів навчання та обладнання на загальну суму 2 731,4 тис грн. (2 420,5 тис грн – субвенцій ні кошти, 310,9 тис грн – кошти місцевих бюджетів).

У 2021 році підготовлено проєкти рішень на розгляд сесії обласної Ради щодо передачі об’єкту будівництва «Нове будівництво стадіону на території Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу» та на списання непридатного до експлуатації майна на управління спільної комунальної власності територіальних громад Вінницької області.
Відповідно до ст. 4, 75 Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Порядку забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 року №41 (у редакції постанови КМУ від 13 жовтня 2020 року № 957) всі здобувачі повної загальної середньої освіти і педагогічні працівники безоплатно забезпечуються підручниками, виданими за кошти державного бюджету.
Всього до закладів освіти доставлено 447,2 тис підручників на суму 20,3 млн грн.
У 2021 році Центром матеріально-технічного забезпечення разом з органами управління освітою територіальних громад через інформаційну систему управління освітою (ІСУО) було проведено відбір та замовлення підручників для учнів 4, 8 класів закладів загальної середньої освіти.
До закладів загальної середньої освіти області доставлено:
4 клас – 192,0 тис. підручників на суму 8,9 млн грн
8 клас – 210,61 тис. підручників на суму 8,6 млн грн
Навчально-методичні посібники для педагогічних працівників – 31,3 тис примірників на суму 1,1 млн грн.

Учні спеціальних закладів освіти відповідно до особливостей навчально-пізнавальної діяльності навчаються за відповідними типовими освітніми програмами та спеціальними підручниками.
Для учнів із інтелектуальними та сенсорними порушеннями (глухі та слабочуючі, із вадами зору, сліпих - шрифт Брайля) замовлено та отримано у 2021 році 4,8 тис. підручників на суму 1,2 млн грн.
Учні професійно-технічної освіти отримали 8,5 тис. прим. на суму 498,5 тис грн.

План Центру матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти на 2022 рік