Управління спільної комунальної власності
  територіальних громад Вінницької області

Комунальна організація „Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області”

Загальна інформація

Адреса: 21100, м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 33.
map_cmtiz.jpg (95.17 Kb)
Контактний телефон: 0(432)67-01-61
Електронна адреса: cmtiz@vin-osvita.gov.ua
Код ЄДРПОУ: 34363933


Метою діяльності Центру є:
  • забезпечення організації робіт із збереження будівель, споруд шляхом належного догляду за ними, своєчасного і якісного проведення їх ремонту, а також запобігання виникнення аварійних ситуацій, контролю використання капітальних вкладень;
  • сприяння раціональному розміщенню нового будівництва об'єктів освіти, погодження проектів будівництва навчальних закладів та наукових установ;
  • забезпечення установ освіти підручниками;
  • контроль за виконанням програм "Сільська школа", "Шкільний автобус", "Інформаційні, телекомунікаційні та інноваційні технології в освіті області", "Робота з обдарованою молоддю", заходів з питань енергозбереження та фінансування вказаних програм;
  • зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти шляхом забезпечення їх меблями, спортінвентарем, навчально-наочними посібниками;
  • забезпечення роботи з автоматизації діяльності на базі нових інформаційних технологій, сприяння впровадженню нових комп'ютерних технологій у закладах освіти;
  • збір, накопичення та автоматизованої обробки інформації;
  • ведення питань захисту прав інтелектуальної власності, виконання відповідних документів, пов'язаних з інтелектуальною власністю;
  • координація впровадження нормативних документів;
  • сприяння організації контролю за дотриманням вимог бюджетного законодавства та інших нормативних документів щодо фінансово-бюджетної дисципліни, організації бухгалтерського обліку і фінансової звітності, відшкодування допущених збитків, нестач та незаконних витрат бюджетних коштів у закладах освіти, що є об'єктами спільної власності територіальних громад області.

  • Статут організації:
    Статут КО "Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області"
    Рішення обласної ради

    Структура організації:
    structure3.jpg (204. Kb)

    Центр в своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями обласної Ради, нормативно-правовими актами, наказами Міністерства освіти і науки України, інших міністерств та відомств, що регламентують роботу Центру, наказами та розпорядженнями управління освіти і науки облдержадміністрації.

    Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунки та інші рахунки в установах банків, Державного казначейства, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, штамп та бланк.

    Фінансування діяльності Центру здійснюється за рахунок коштів:
  • бюджету області через головного розпорядника коштів;
  • інших джерел, які не заборонені чинним законодавством.

  • Довідка про роботу Центру МТІЗ у 2021 році:


    У 2021 році проводився щотижневий моніторинг щодо:
    реалізації програми «Спроможна школа для кращих результатів» з державного бюджету виділено 39938,1 тис. грн, з місцевого - 8100,0 тис грн на 37 об’єктів освіти. Використано з державного бюджету - 37830,9 тис. грн, з місцевого - 6694,6 тис грн;
    виконання програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво»
    Проєкти, що реалізуються у Вінницькій області в рамках програми «Велике будівництво» у 2021 році галузі освіта, а саме:
    1.«Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 16 по вул. М. Зерова,12 м. Вінниці»:
    загальна кошторисна вартість – 101 265,53 тис. грн;
    залишкова вартість – 83 824,18 тис. грн.
    Фінансування у 2021 р.:
    державний бюджет – 30 296,84 тис. грн;
    місцевий бюджет – 10786,80 тис. грн;
    Освоєно у 2021 році:
    державний бюджет – 24213,6 тис. грн;
    місцевий бюджет –10786,80 тис. грн.
    2.«Реконструкція приміщення дошкільного навчального закладу № 3 «Теремок» по вул. 30 років Перемоги, 9 у м. Гайсині»:
    загальна кошторисна вартість – 13 818,22 тис. грн;
    залишкова вартість – 5 613,93 тис. грн;
    Фінансування у 2021 р.:
    державний бюджет – 12986,20 тис. грн;
    місцевий бюджет – 3422,8 тис. грн.
    Освоєно у 2021 році:
    державний бюджет – 12986,20 тис. грн;
    місцевий бюджет – 3422,88 тис. грн.
    3.«Реконструкція дошкільного навчального закладу «Пролісок» по вул. Гагаріна, 10 смт Сутиски»:
    загальна кошторисна вартість – 53 348,60 тис. грн;
    залишкова вартість – 44 666,70 тис. грн.
    Фінансування у 2021 р.:
    державний бюджет – 26095,2 тис. грн;
    субвенція – 2850,0 тис. грн;
    місцевий бюджет – 2610,0 тис. грн.
    Освоєно:
    державний бюджет – 26095,2 тис. грн;
    субвенція - 2850,0 тис. грн;
    місцевий бюджет – 2610,0 тис. грн.

    У 2021 році освоєно на капітальні ремонти закладів освіти області - 24,1 млн. грн., на поточні - 17,5 млн. грн.
    Виконано:
    у 62 школах замінено 363 вікна;
    у 12 школах утеплено фасади ;
    у 16 школах відремонтовано та утеплено дах;
    у 32 школах відремонтовано системи опалення;
    у 19 школах замінено котли на сучасні та модернізовані;
    у 39 закладах замінено двері;
    відремонтовано – 1,3 км. теплових мереж.

    Проводився щоденний моніторинг щодо проходження опалювального сезону у закладах освіти області.
    У 2021 році середньообласний показник забезпеченості вугіллям становить:
    - на весь опалювальний період 2021/2022 н.р. – 90%.
    Забезпеченість дровами:
    - на весь опалювальний період 2021/2022 н.р. – 95%.
    Завезення палива продовжується.

    У 2021 році відповідно до розпорядження КМУ від 16 грудня 2020 року № 1570-р на придбання шкільних автобусів на умовах співфінансування для Вінницької області виділено 21 112,5 тис. грн.
    Центром МТІЗ проведено ряд організаційних заходів щодо придбання 16 шкільних автобусів (визначення потреби у придбанні автобусів, з’ясування фінансової спроможності територіальних громад, укладання договорів про міжбюджетні трансферти).
    У 2021 році придбано 16 шкільних автобусів обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами на загальну суму 34 975,840 тис. грн, з них співфінансування громад (кошти місцевих бюджетів) 14 096,0 тис. грн.
    Потребують підвозу 20 943 учні.
    Фактично забезпечено підвозом 20 506 учнів (97,9 %).

    За період 2011-2021 років виведено з підвальних приміщень 49 котелень та 2 котельні з напівпідвальних приміщень.
    У 2021 році залишилось 11 котелень в підвальних приміщеннях, з них 7 – виведення недоцільне через зменшення у них контингенту дітей та реорганізацію.
    Протягом 2019-2020 років роботи по виведенню котелень з підвальних приміщень проводились на 2 об’єктах, а саме: Борщагівська ЗОШ Погребищенської ТГ та Одайська ЗОШ І-ІІ ст. Тульчинської ТГ.
    Роботи завершено: Одайська ЗОШ І-ІІ ст. Тульчинської ТГ (1337,5 тис. грн.)
    Завершення робіт по виведенню котельні з підвального приміщення у Борщагівській ЗОШ Погребищенської територіальної громади , які розпочато у 2019 році, переноситься на наступний 2022 рік (триває завершення проєкту та оформлення дозвільних документів на введення в експлуатацію).

    На виконання розпорядження Голови обласної державної адміністрації від 23 червня 2021 року № 508 «Про внесення змін до Положення про обласну систему енергетичного менеджменту», Центром матеріально-технічного та інформаційного забезпечення відповідно до вимог системи енергетичного менеджменту здійснюється моніторинг споживання паливно-енергетичних ресурсів у закладах освіти обласного підпорядкування, налагоджено механізм звітування та контролю споживання енергетичних ресурсів.

    У 2021 році проведено моніторинг щодо організації харчування у закладах загальної середньої освіти. В області діяла Обласна програма «Дітям Вінниччини – безпечне харчування на 2019–2021 роки» (затверджена рішенням сесії обласної Ради від 26 червня 2019 року № 831), на виконання якої територіальними громадами прийнято регіональні програми по харчуванню та введено до місцевих програм розвитку освіти розділ «Безпечне харчування». Визначено основні етапи покращення матеріального стану і санітарно-технічного забезпечення їдалень, забезпечено державний нагляд (контроль) щодо дотримання операторами ринку харчових продуктів, що задіяні в організації харчування дітей у закладах освіти, гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, а також вимог санітарного законодавства в закладах освіти.
    Встановлено, що відповідно до «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» (п.11 розділу ІV), затвердженого наказом МОЗ від 25 вересня 2020 року № 2205 проводиться робота щодо організації окремого харчування для дітей з особливими дієтичними потребами, в тому числі з непереносимістю глютену і лактози. Індивідуальне харчування для таких школярів організовано з урахуванням рекомендацій, зазначених у довідках від сімейних лікарів або педіатрів, в яких буде вказано особливі дієтичні потреби учня зі встановленням відповідного діагнозу. У 2021 році в регіоні організоване таке харчування для 62 учнів (наявні довідки до закладів загальної середньої освіти батьками не надавались). Різними формами організації харчування охоплено 130 726 учнів ЗЗСО (80,1% від загальної кількості), у тому числі: одноразовим гарячим харчуванням – 101 478 учнів (78% від тих, хто харчується), лише буфетною формою харчування (в тому числі отримують сухі сніданки) – 29 248 учнів (22% від тих, хто харчується, школи з малою кількістю учнів та учні 5-11 класів). В їдальнях 669 закладів загальної середньої освіти наявні 48 960 посадкових місць. Загальна кількість учнів у закладах загальної середньої освіти Вінницької області, які користуються безоплатним харчуванням становить 66 598 учнів 1-4 класів, 1726 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; 1082 діти з особливими освітніми потребами; 3012 учнів із малозабезпечених сімей; 727 учнів із числа внутрішньо переміщених осіб; 7624 дитини учасників бойових дій. Послугою кейтерингу користувались 8 закладів загальної середньої освіти, аутсорсингу – 45, фабрика-кухня – 1. Запроваджено нові форми організації харчування такі, як «шведський стіл» та «мультипрофільне харчування». 497 шкіл використовували у своєму меню страви з рецептурного збірника Євгена Клопотенка.
    В результаті моніторингу встановлено, що на придбання обладнання, систем очистки води, меблів та посуду для харчоблоків закладів загальної середньої освіти у 2021 році використано 5837,4 тис. грн коштів місцевих бюджетів та 1917,5 тис. грн спонсорських коштів. В рамках використання коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» у 2021 році в області буде модернізовано 16 харчоблоків на загальну вартість 28 184,6 тис. грн, з них субвенція – 23 106 тис. грн, співфінансування – 5 078,6 тис. грн. Використано 17 781,8 тис. грн коштів субвенції та 3 418,3 тис. грн коштів співфінансування громад.

    Проведено щомісячний моніторинг стану реалізації всеукраїнського інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти», в результаті якого встановлено, що в 2021 році для 17 п’ятих класів 12 закладів загальної середньої освіти придбано комп’ютерного та мультимедійного, демонстраційного обладнання, пристосування, засобів навчання та обладнання на загальну суму 2731,4 тис. грн. (2420,5 тис. грн – субвенцій ні кошти, 310,9 тис. грн – кошти місцевих бюджетів).

    У 2021 році підготовлено проєкти рішень на розгляд сесії обласної Ради щодо передачі об’єкту будівництва «Нове будівництво стадіону на території Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу» та на списання непридатного до експлуатації майна на управління спільної комунальної власності територіальних громад Вінницької області .
    Відповідно до ст. 4, 75 Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Порядку забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 року №41 (у редакції постанови КМУ від 13 жовтня 2020 року № 957) всі здобувачі повної загальної середньої освіти і педагогічні працівники безоплатно забезпечуються підручниками, виданими за кошти державного бюджету.
    Всього до закладів освіти доставлено 447,2 тис підручників на суму 20,3 млн грн.
    У 2021 році Центром матеріально-технічного забезпечення разом з органами управління освітою територіальних громад через інформаційну систему управління освітою (ІСУО) було проведено відбір та замовлення підручників для учнів 4, 8 класів закладів загальної середньої освіти.
    До закладів загальної середньої освіти області доставлено:
    4 клас – 192,0 тис. підручників на суму 8,9 млгн грн
    8 клас – 210,61 тис. підручників на суму 8,6 млн грн
    Навчально-методичні посібники для педагогічних працівників – 31,3 тис примірників на суму 1,1 млн грн.

    Учні спеціальних закладів освіти відповідно до особливостей навчально-пізнавальної діяльності навчаються за відповідними типовими освітніми програмами та спеціальними підручниками.
    Для учнів із інтелектуальними та сенсорними порушеннями (глухі та слабочуючі, із вадами зору, сліпих - шрифт Брайля) замовлено та отримано у 2021 році 4,8 тис. підручників на суму 1,2 млн грн.
    Учні професійно-технічної освіти отримали 8,5 тис. прим. на суму 498,5 тис. грн.

    План Центру матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти на 2022 рік